Digitaal berichtenverkeer

Afsluiten boekjaar 2020

De afdeling Digitaal Berichtenverkeer is op dit moment bezig om voor al haar klanten de afsluiting van het boekjaar 2020 zo soepel mogelijk te laten verlopen. Het kan zijn dat wij aanvullende informatie van jou als klant nodig hebben. Wij vragen je daarom om tijdig onze vragen te beantwoorden, zodat je jouw organisatiegegevens ook op tijd bij de accountant kunt aanleveren.

Opstarten boekjaar 2021

Met het afsluiten van boekjaar 2020 komt ook het opstarten van boekjaar 2021. Afdeling Digitaal Berichtenverkeer verzorgt voor veel klanten het digitale berichtenverkeer. Daarmee heeft de afdeling met veel verschillende gemeentes, verzekeraars en zorgkantoren te maken.

Heb je te maken met nieuwe producten en/of tarieven? Dan ontvangen wij deze informatie graag zo snel mogelijk. Het invoeren van producten en/of tarieven in ONS® kost ons de nodige tijd. Met het tijdig invoeren van producten en tarieven kunnen wij ervoor zorgdragen dat de eerste maand van 2021 correct wordt gedeclareerd. Erg belangrijk dus!

Heeft u NIET te maken met nieuwe producten en/of tarieven? Ook dan ontvangen wij graag hiervan een melding. Zo weten wij dat wij kunnen declareren, zonder dat er veranderingen zijn.

Heb je vragen of wil je meer weten? Neem dan contact op via info@adcase.nl of 0541 – 72 39 75.