Als businesspartner van Nedap ondersteunen we jou bij de totale implementatie, het functioneel beheer en alle vragen en problemen van jouw software applicatie.
Een passende inrichting van jouw software systeem
Het leveren van goede zorg, daar gaat het om in jouw organisatie. Met onze hulp bij de implementatie & het (functioneel) applicatiebeheer dragen wij bij aan dat doel. Onze implementatiespecialisten en applicatiebeheerders versterken jouw organisatie, door middel van een efficiënte inrichting van het ECD, die past bij jouw organisatie en ondersteuning biedt voor jouw medewerkers. Heb je tijdens of na de implementatie vragen of loop je tegen problemen aan? Onze supportdesk staat voor je klaar!
Implementatie
Voor het leveren van goede zorg zijn een goed cliëntvolgsysteem, heldere informatievoorziening en het delen van kennis onmisbaar. Daarin voorziet de software applicatie Ons®.
Onze specialisten helpen graag bij de implementatie van Ons®. We brengen hierbij de wensen en behoeften van jouw organisatie in kaart en voeren we dit door in Ons®. Maak je al gebruik van een ECD? Dan helpen we ook graag bij de migratie van je huidige ECD naar Ons® en het aanpassen van het werkproces, zodat dit passend is bij de functionaliteiten van Ons®.
(Functioneel) applicatiebeheer
Wij bieden structurele ondersteuning bij de optimalisatie van Ons®, voor zowel de korte als lange termijn. We lossen (complexe) vraagstukken op en maken de vertaling van jullie werkproces naar de functionaliteiten in Ons®, zodat deze passen bij de bedrijfsvoering van jouw organisatie. Zo zijn wij een verlengde van jouw organisatie!
Je kunt bij ons ook kiezen voor het Ons® onderhoudsabonnement. Hierbij heb je twee keer per jaar een onderhoudsafspraak met een consultant, waarbij we je Ons® omgeving scannen om de huidige stand van zaken in beeld te brengen. Onze bevindingen en aanbevelingen beschrijven we in een document die we tijdens een (digitale) afspraak met je doornemen. Zo dragen wij zorg voor een ECD dat altijd up-to-date is en bijdraagt aan de processen op alle niveaus (strategisch, tactisch en operationeel) binnen je organisatie.
Supportdesk
Onze supportdesk ondersteunt je tijdens én na de implementatie van Ons®. Wij hebben korte lijnen en bieden direct hulp bij vragen of problemen met je software applicatie. Zo kun jij Ons® zonder problemen blijven gebruiken en blijft de focus van jouw medewerkers liggen op het primaire zorgproces.
De supportdesk van Adcase is een verlengde van jouw organisatie op het gebied van Ons®. We reageren snel op uiteenlopende vragen, van snel op te lossen gebruikersvragen tot complexere applicatiebeheer vraagstukken, en houden hierbij altijd goed contact met jouw medewerkers. We kijken mee en nemen waar nodig het systeem over om ‘hands-on’ instellingen aan te passen voor de optimale gebruikerservaring.
Waarom kiezen voor Adcase?
Wil je meer weten over het elektronisch cliënt dossier?
Neem vrijblijvend contact met ons op en we nemen graag de mogelijkheden met je door!