Beschikbaar via AdCase:

Applicatiebeheerders Ons®

Software voor de zorg

Gebruik de Nedap software applicatie Ons® zonder zorgen

Het leveren van goede zorg, daar gaat het om in uw werk. Een goed werkende software applicatie is daarbij onontbeerlijk. Evenals directe hulp bij vragen of problemen. Met onze helpdesk helpen wij de applicatiebeheerders en desgewenst medewerkers in uw organisatie zo snel mogelijk verder bij eventuele uitdagingen.

Via email of telefoon begeleiden we u op werkdagen van 8:30 tot 17:00 uur direct door uw Ons® applicatie. Onze helpsdesk werkt als een collega; ze nemen u ‘bij de hand’ en lossen uitdagingen direct op. Zodat voor uw mensen de focus snel weer ligt op het leveren van goede zorg. De helpdesk van AdCase ondersteunt uw organisatie bij gebruikersvragen én bij vragen op het gebied van applicatiebeheer.

Gebruikersvragen

Onze helpdesk beantwoordt alle gebruikersvragen die zorgmedewerkers van uw organisatie hebben over de beschikbare platformen van Nedap Healthcare (Ons®). Via email en telefoon bieden we de begeleiding aan die uw gebruikers nodig hebben om goed gebruik te maken van de beschikbare platformen tijdens hun werk.

Medewerkers krijgen hulp bij vragen over onder meer:

  • Ons Medewerkerportaal: alles wat komt kijken bij het registreren van de uren van de medewerker en het sturen van berichten tussen de medewerkers onderling.
  • Ons Groepszorg: inclusief alle facetten die belangrijk zijn bij het plannen en registreren van groepszorg.
  • Ons Planning: bij het maken van planningen en het roosteren van de teams binnen uw organisatie.
  • Ons Agenda: voor vragen over het maken van afspraken, het registreren van de geleverde zorg en het rapporteren in het dossier van cliënten.
  • Ons Administratie: voor vragen over het rapporteren over cliënten, het aanmaken van zorgarrangementen, ‘in- en uit zorg melden’, koppelen van cliënten en medewerkers, dossier en zorgplan bijhouden en invullen, medewerker relaties, cliëntdata toevoegen, het gebruik van overdrachten, hulp bij urenregistratie en urencorrectie en nog veel meer.
Gebruikershelpdesk AdCase

Haalt u alles uit Ons®?

Op aanvraag kunnen we een ‘Quickscan’ voor uw organisatie uitvoeren, waarin we een overzicht maken van alle mogelijke verbeterpunten binnen uw Nedap omgeving. Dit is een apart AdCase-product. Hiermee weet u zeker dat u de nieuwe ontwikkelingen uit het pakket volgt en alles uit Ons® haalt!

Vragen over uw applicatiebeheer

De helpdesk van AdCase is speciaal ontwikkeld voor vragen over de inrichting, implementatie, instellingen, optimalisatie en het dagelijks gebruik van de Ons® platformen. Door de korte lijnen met uw mensen reageert onze helpdesk snel op uiteenlopende inhoudelijke vragen. Onze helpdesk kijkt mee en neemt waar nodig het systeem over om ‘hands-on’ instellingen aan te passen voor een ideale gebruikerservaring.

Medewerkers krijgen onder meer uitleg, begeleiding en ondersteuning bij:

  • Instellingen voor verbetering van de facturatie.
  • Aanmaken en/of verbeteren van uursoorten, producten, etc.
  • Alle facetten van het berichtenverkeer via bijvoorbeeld VECOZO.
  • Het uitdraaien van rapporten.
  • Het maken van exports, legitimaties, filters en meer.
  • De implementatie van nieuwe functionaliteiten binnen de Nedap software applicatie Ons®.
  • Alle overige instellingen en verbeterpunten van de Ons® software.

Directe hulp voor iedereen!

Alle gebruikers in uw organisatie (applicatiebeheerders én desgewenst medewerkers) profiteren van het gemak van onze helpdesk. Onze experts helpen bij gebruikersvragen én vragen op het gebied van applicatiebeheer van de Ons® software van Nedap.

Ook in onze nieuwsbrief staan regelmatig tips en uitleg over onze ondersteuning en diensten!

Snel en goed weer aan de slag met de AdCase Helpdesk!

Snelle oplossingen

Snelle oplossingen

'Wij streven naar snelle oplossingen. Want dat werkt praktisch voor u én leidt tot tevreden cliënten die goede zorg krijgen vanuit een organisatie waarin het prettig werken is. Nu en in de toekomst.'

Goede communicatie

Goede communicatie

‘Wij geloven in goede en betrouwbare communicatie. We ondersteunen uw organisatie vanuit deze basis, met hart voor uw zaak, uw medewerkers en uw cliënten.’

Warm contact

Warm contact

‘Wij focussen op de kracht van verbinding. Door warm en persoonlijk contact. Voor een mooie toekomst samen, waarin iedereen doet waar hij goed in is en we samen onze doelen halen.’

Wilt u meer weten over de AdCase Helpdesk?

team-viewer