Wij hebben wederom verschillende interim opdrachten met succes afgerond bij onze klanten! Daarom hebben wij binnenkort een aantal interim managers beschikbaar om jouw organisatie te ondersteunen.
Graag stellen wij onze beschikbare interim managers aan je voor. Wie weet zit de perfecte match er wel tussen voor jouw organisatie!
Interim manager Erik
Vanaf juli 2022 is onze collega Erik beschikbaar voor een uitdagende interim opdracht voor 28 tot 36 uur per week. Erik is woonachtig in de omgeving van Hilversum, maar voor een leuke opdracht is reizen geen probleem.
Met Erik haal je een zelfverzekerde man in huis die werkt vanuit passie voor de zorg. Door zijn jarenlange ervaring binnen de VVT en de GRZ neemt hij enorm veel kennis mee naar jouw organisatie. Erik heeft een verbindende en duidelijke communicatiestijl, iets waardoor hij snel mensen met zich mee krijgt. Erik kan ingezet worden voor interim management, verandermanagement of crisismanagement.
Erik is sterk in:
- Teams meenemen en inspireren;
- Transformaties begeleiden;
- Ontwikkelen van vakmanschap;
- Werken vanuit vertrouwen;
- Verbinden op inhoud en proces.
Denk jij dat Erik de perfecte match is voor jouw organisatie?
Neem contact met ons opInterim manager Loes
Vanaf september 2022 is onze collega Loes beschikbaar voor een mooie opdracht voor 28 tot 32 uur per week. Het liefste werkt zij in de omgeving van Apeldoorn, maar wanneer jouw organisatie ergens anders is gevestigd en jij toch de perfecte match herkent, komen we natuurlijk graag in contact!
Loes heeft veel ervaring in de VVT sector, met ruime kennis van de extramurale zorg en de software Nedap Ons®. Ze heeft oog voor zowel de grote lijnen als het kleinste detail. Met haar vriendelijke en gerichte aanpak weet zij eigenaarschap te bevorderen binnen teams. Loes is beschikbaar voor interim management, verandermanagement of crisismanagement.
De volgende begrippen omschrijven Loes het beste:
- Coachend;
- Geduldig;
- Oog voor detail;
- Energiek.
Denk jij dat Loes de perfecte match is voor jouw organisatie?
Neem contact met ons opInterim manager Simone
Onze collega Simone is binnenkort beschikbaar voor een mooie opdracht van circa 28 tot 32 uur per week. Simone is woonachtig in de omgeving van Tiel, maar voor een leuke opdracht is reizen geen probleem.
Simone heeft brede ervaring binnen de VVT, GGZ en GZ. Deze interim manager is op haar best bij veranderprocessen en het doorvoeren van optimalisaties. Ze heeft zowel kennis van de zorg als van facilitaire vraagstukken. Daardoor kan ze ingezet worden voor interim management, verandermanagement, projectmanagement of facilitair management.
De volgende begrippen omschrijven Simone het beste:
- Vernieuwen en organiseren;
- Gastvrij;
- Ambitieus en gedreven;
- Verbinden;
- Daadkrachtig.
Denk jij dat Simone de perfecte match is voor jouw organisatie?
Neem contact met ons op
Heb je vragen over deze blog?
Heb je vragen over deze blog of ben je benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.