Als organisatieadviesbureau in de zorg- en welzijnssector, met 12 jaar ervaring, kennen we de markt, de uitdagingen die er liggen en weten we wat een organisatie succesvol maakt. We beschikken over een flexibel team en een breed netwerk. Zo vinden wij de juiste persoon, die past bij zowel de opdracht als jouw organisatie.
Wij hebben interim leidinggevenden beschikbaar, die landelijk inzetbaar zijn. Zij ondersteunen jouw organisatie graag op operationeel, tactisch of strategisch niveau.
Bij grote of kleine veranderingen, kwaliteitsvraagstukken, het oplossen van een crisis, het begeleiden van een fusie of tijdelijke vervanging: wij hebben de oplossing! We stellen onze beschikbare professionals graag aan je voor.

Esther
Esther is een doortastende teamcoach/teamleider die zich richt op organisatieverandering en procesoptimalisatie. Dit doet zij door team- en organisatie-coaching vanuit systeemdenken te combineren met het Lean gedachtegoed.
Tijdens kwaliteitstrajecten begeleidt Esther organisaties in de doorontwikkeling naar zelf verantwoordelijke teams. Hierbij maakt zij de verbinding tussen de teams en het management waarbij het primaire proces centraal staat. Esther is een zeer ervaren coach die zich graag bezighoudt met de positionering van kwaliteitsverpleegkundigen. Zowel met haar trainingen als met advies over het inrichten van een opleidingssysteem draagt zij bij aan het creëren van een gezond leerklimaat.

Jeroen
Jeroen is een stevige en mensgerichte manager met een scherp oog voor bedrijfsvoering. Wij kennen Jeroen als warme persoonlijkheid waarbij je meteen de verbinding voelt. Met zijn talent voor het aangaan en onderhouden van relaties beweegt hij zich soepel door alle lagen van een organisatie heen.
Zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau is Jeroen inzetbaar binnen de gezondheidszorg. Zijn ervaring binnen verpleeg- en behandelorganisaties vult hij aan met kennis vanuit de gemeentelijke overheid.
Bevindt jouw organisatie zich in tijden van verandering, is er behoefte aan een optimalisatie van de bedrijfsvoering of hebben jullie behoefte aan iemand die de rust bewaart en de continuïteit waarborgt binnen een team of afdeling? Zoek dan zeker niet verder!

Pia
Wanneer je op zoek bent naar een strategische partner die op tactisch niveau helpt om jouw organisatie sterker te maken, dan zoek je naar Pia!
Pia is een vrouw die meteen je hart steelt. Dit doet ze niet alleen door haar warme persoonlijkheid maar ook vooral door het delen van haar wel onderbouwde kennis.
Pia is op haar best wanneer zij organisatieveranderingen mag begeleiden waarbij organisatiebelang en medewerkersbelang met elkaar verenigd worden. Hierbij gaat ze gestructureerd te werk en weet zij de orde in chaotische situaties te herstellen. Daarnaast is Pia nieuwsgierig van aard en heeft zij een intuïtieve manier van werken.
Met haar jarenlange ervaring is Pia breed inzetbaar, dat maakt haar ongelooflijk sterk. Rollen als programmamanager, procesbegeleider, interim manager, sparringpartner en organisatieadviseur zijn haar allemaal op haar lijf geschreven. VVT, GGZ, 1e lijn, maatschappelijke opvang of ziekenhuizen, Pia kent haar weg door de gezondheidszorg als geen ander.

Vivi
Vivi is een senior manager, die ontzettend veel kennis en ervaring met zich meebrengt op o.a. het gebied van Facilitair management in de zorgsector. Zij is sterk op zowel tactisch als beleidsmatig niveau en neemt veel ervaring mee vanuit operationeel oogpunt. We kunnen haar het beste omschrijven als besluitvaardig en daadkrachtig met oog voor detail om het beoogde resultaat te behalen.
Vivi is in haar rol continu op zoek naar verbetermogelijkheden, zodat het facilitair werkveld steeds beter aansluit op het primaire proces. Haar expertise ligt dan ook echt in het ontwikkelen, verbeteren, optimaliseren en implementeren van werkprocessen en bedrijfsvoering. Dit zet zij in bij o.a. project-, transitie-, inkoop-, facilitair-, verander- en implementatiemanagement, waarbij een nieuwbouwproject haar ook zeker niet vreemd is. Zo is zij al jarenlang interim manager met langdurige opdrachten.
Als echte people manager neemt ze mensen hierin graag met zich mee. Met haar enthousiasme en expertise weet ze hen te verbinden en naar een hoger niveau te tillen. Door goed te luisteren, integer te zijn en duidelijk te communiceren, creëert ze vertrouwen, wat direct bijdraagt aan het gezamenlijke doel: het plezier van de dag van bewoners/cliënten behalen!
Wij stemmen graag de inhoud van de opdracht af op jouw wensen, waarbij we gezamenlijk kijken naar gewenste duur van de opdracht.
Permante ondersteuning nodig? Of zit het ideale profiel hier nog niet voor je tussen? Wij hebben vele mogelijkheden en denken graag met je mee! Neem vrijblijvend contact met ons op via recruitment@adcase.nl of 0541 – 72 39 75.

Heb je vragen over deze blog?
Heb je vragen over deze blog of ben je benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.