Bespaar kosten & haal alles uit je applicatie!
Is het voor jouw organisatie wel eens lastig om de vele ontwikkelingen op de zorgmarkt bij te houden? Zie je door de bomen het bos niet meer als het gaat om de continu veranderende wet- en regelgeving? En kost het veel tijd om de applicatie Ons® op basis van deze ontwikkelingen up-to-date te houden?
Adcase neemt dit graag uit handen met het Ons® onderhoudsabonnement. We scannen hierbij je Ons® omgeving om de huidige stand van zaken in beeld te brengen. Onze bevindingen en aanbevelingen beschrijven we in een document dat we tijdens een afspraak met je doornemen. Zo dragen wij zorg voor een Elektronisch Cliënten Dossier (ECD) dat altijd up-to-date is en bijdraagt aan de processen op alle niveaus (strategisch, tactisch en operationeel) binnen je organisatie. Zo bouwen we samen aan de ideale zorgwereld!
Wat krijg je van ons?
- 2 keer per jaar een onderhoudsafspraak met een consultant.
- Na afloop van de onderhoudsafspraak ontvang je een document met bevindingen en aanbevelingen.
- Een afspraak met een consultant waarin we het ontvangen document met je doornemen.
- Alle ondersteuning doen we remote (telefonisch of via Teams): efficiënt en tijdbesparend.

Welke voordelen heeft dit voor jou?
- De Ons® applicatie draagt bij aan je processen en is altijd up-to-date, waardoor je kosten bespaart.
- Je wordt proactief ondersteund en haalt zo alles uit je applicatie.
- Tijdsbesparing: wij volgen de ontwikkelingen, zodat jij je kunt richten op je organisatie en het leveren van goede zorg.
- Je kunt rekening houden met de begrote kosten voor het onderhoud aan je applicatie.
Heb je vragen over deze blog?
Heb je vragen over deze blog of ben je benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.