Onze collega Gijs aan het woord

“Wij ondersteunen verschillende zorg- en welzijnsorganisaties met onze supportdesk bij vraagstukken over Nedap Ons®. We bieden onze klanten telefonisch of per mail een snelle en passende oplossing voor de problemen waar zij in het gebruik van Ons® tegenaan lopen. Ik word er ontzettend blij van dat ik onze klanten kan helpen met diverse vraagstukken en voel ook echt waardering wanneer een klant mij bedankt voor mijn inzet. De organisatie verder helpen en ontzorgen, dat is natuurlijk waar we het voor doen!

Nét dat stapje extra

Mijn hart ligt ook echt bij het applicatiebeheer en de ICT in de zorg. Ik verdiep me graag in nieuwe ontwikkelingen binnen de applicatie, zodat ik vooruitlopend kan meedenken met onze klanten. Wanneer er bijvoorbeeld een wijziging aankomt binnen de applicatie en ik een klant spreek, informeer ik hen graag over de toekomstige ontwikkeling. Op deze manier zetten we nét dat stapje extra, waarmee de klant een stressvol moment bespaard kan worden.

Aanhaken bij de supportdesk is laagdrempelig

Soms kloppen collega’s ook wel eens aan met vragen over Ons® of gebruik ik hun aanvullende kennis voor een specifiek vraagstuk. Het is ontzettend gaaf om zo met elkaar te kunnen sparren en kennis uit te wisselen. Daarnaast vind ik het ook erg mooi dat het aanhaken bij onze supportdesk zo laagdrempelig is. We werken niet met abonnementskosten, waardoor klanten pas betalen wanneer onze hulp ingeschakeld wordt. Zo kan ik onze klanten altijd ondersteuning bieden wanneer zij dit wensen, zodat zij verder kunnen met hun werk!”

Heb je vragen over deze blog?

Heb je vragen over deze blog of ben je benieuwd naar onze mogelijkheden? Neem dan contact met ons op.