Wat klanten over ons zeggen

logo_owercare

GGD in Brabant

‘AdCase heeft ons in 2019 in een periode van vijf maanden met een team van vier adviseurs ondersteund en geholpen bij het actualiseren van ons KMS, waarbij het volledig implementeren en borgen van de PDCA-cyclus, en daarmee het behalen van een positief resultaat tijdens de jaarlijkse audit, de grootste uitdaging was. We hebben AdCase hierin ervaren als een opdrachtnemer met kennis van zaken, daadkrachtig en resoluut. ‘Afspraak is afspraak’ is een term die bij ons opkomt. AdCase heeft bijgedragen aan het vergroten van het kwaliteitsbesef in onze organisatie. De aansluiting van AdCase bij onze organisatie versus het vasthouden aan de norm was een uitdaging voor beide partijen en heeft af en toe, zowel bij ons als bij AdCase, ook wel frictie veroorzaakt. We hebben gezien het korte tijdbestek waarin de opdracht moest plaatsvinden een mooie eerste start gemaakt, waarop we als organisatie verdere stappen kunnen ondernemen.’

Owercare, Wendy Dijkhuizen:

Dankzij de begeleiding en het enthousiasme van AdCase (Bianca) zijn wij in staat geweest de ISO certificering te behalen. Adcase is een organisatie die altijd direct voor je klaarstaat en je goed door het proces heen helpt.’

hethouvast

wonenplus

171108 Monne logo

Het Houvast, directeur Marc van Bekhoven:

‘Door overname vanuit AdCase van berichtenverkeer voor Het Houvast kunnen wij ons als zorgaanbieder bezig houden met t bieden van zorg en begeleiding , onze kerntaak. Kosten voor overhead blijven hierdoor beperkt, en bedrijfsvoering doelmatig en accuraat. Kortom Adcase ontzorgt..!’

Stichting WonenPlus, Hoofd Economische en Administratieve Dienst Roger van Haaf:

‘AdCase, en dan met name Peggy van Galen, heeft ons implementatieproces van Ons (NEDAP) tot volle tevredenheid begeleid. Op basis van hun/haar deskundigheid is dit traject vlekkeloos doorlopen, binnen budget en binnen de afgesproken tijd, met een zeer hoge mate van acceptatie door de (eind)gebruikers. Wij bevelen hun/haar dienstverlening van harte aan.’

Monné Fysio, Joost van Broekhoven:

‘De adviseur kwaliteit en beleid van AdCase bleek een waardevolle ondersteuning bij het inrichten en onderhouden van ons kwaliteitsmanagement systeem. Samen met hem hebben wij zonder problemen de HKZ normen kunnen behalen en daarmee ons HKZ certificaat. Afgelopen jaar hebben wij zonder relevante opmerkingen als een van de eerste organisaties in Nederland ons HKZ behaald volgens de nieuwe norm. AdCase is daarmee voor ons een betrouwbare partner voor het inrichten, onderhouden en implementeren van ons kwaliteitsbeleid.’

Logo-Ludgerus

JPEG logo de Posten

Ludgerus, Manager Zorg Jeanette Harink:

Wat opvalt in de dienstverlening van AdCase is de bereidheid om mee te denken; wat de vraag ook is. Altijd een open en vriendelijke benadering, erg prettig om mee samen te werken. Adequate dienstverlening!’

De Posten, medewerker kwaliteit en veiligheid Inge Vierhout:

Bianca ondersteunt mij bij mijn werkzaamheden voor het nieuwe kwaliteitssysteem. Ze werkt gestructureerd, wat ik erg prettig vindt. Ik merk dat ze zich goed in kan leven in iemand die nog niet alles weet, wat voor mij de drempel om iets te vragen lager maakt. Daarnaast geeft ze veel handvatten om mij te ontwikkelen, kennis op te doen en het niveau van mijn werk te verhogen. Ze kent de externe eisen goed, wat maakt dat ik kan vertrouwen op haar advies. Kortom, ik vind het fijn om met haar en AdCase te werken!’

All Care Twente, Jolanda Rensink:

‘De samenwerking met Adcase bevalt ons goed. Zij stralen kwaliteit, flexibiliteit uit en denken met je mee in passende oplossingen. Hierdoor worden er goede resultaten geboekt voor hun klanten.’

Jongplus, directeur Wilco Hijink:

‘Jongplus werkt al een aantal jaren heel prettig samen met AdCase. Deze samenwerking vindt onder meer plaats tijdens piekmomenten binnen onze organisatie. AdCase adviseert en ondersteunt ons in de bedrijfsvoering en neemt ons werk uit handen op het gebied van aanbestedingen en kwaliteit. Wij hebben aan AdCase een goede samenwerkingspartner en zijn altijd slechts één telefoontje verwijderd van kennis en knowhow rondom de zorg.